09 September 2010 11:56
Navigatie
Gebruikers Online
· Gasten online: 1

· Leden online: 0

· Totaal aantal leden: 517
· Nieuwste lid: amanda1234
Onze linkpartners zijn:
Vraag en aanbod

Het vincentius

Stichting Leergeld

Stichting Financiële Belangen

Statistieken
Onderwerp bekijken
bewindvoerders.net :: Bewindvoeringen :: De bewindvoerder
 Onderwerp afdrukken
Omega Beheer
DJ
#1 Bericht afdrukken
Geplaatst op 06-03-2010

Datum van aanmelding: 03.03.10

Beste lezers

Ik zoek via dit forum mensen die net als ik gedupeerd zijn door bewindvoering Omega Beheer.
Ik zit nu 4 jaar bij Omega Beheer en kwam er al snel achter dat er iets niet goed ging dit heb ik laten weten maar niemand geloofde mij.
Ik heb alles na gechect en gekeken mensen die er verstand van hebben zijden ook al jongen dit gaat niet goed zo.
Maar nog geloofde ze me niet ik ben onder hand al 4 jaar verder met een enorme schuld en 2 keer bij de rechter geweest te zijn gaan de hulpverleners eindelijk een keer geloven wat ik heb gezecht alleen vind ik het verdomd jammer dat daar 4 jaar over gedaan moet worden terwijl de schulden steeds opliepen.En voorbeeld ik werd gebeld door de woningbouw met de melding dat ik 7 maanden huur achter stand had maar Omega Beheer liet niks weten ook naar de woningbouw lieten ze niks weten terwijl de woningbouw om antwoord vroeg meerdere malen hebben ze gebeld en meerdere malen hebben ze geschreven naar Omega Beheer iedereen die reageerde bahalve Omega Beheer.
Zo zijn er meerdere dingen gebleken die ze niet betaald hadden en de schuld loopt steeds hoger op.
Momenteel ben ik in overleg met een andere bewindvoerder die me gaat helpen en na een aanplak biljet op het raam te hebben gehad voor inboedel verkoop staat nu de deurwaarder achter mij en heeft zelf ook al contact opgenomen met Omega Beheer ook zij zecht zeker geen hoge pet op te hebben van Omega Beheer.
Deze mevrouw heeft ook contact opgenomen met mijn nieuwe bewindvoerder en ook mijn advocaat zaal haar benaderen.
Nu weet ik dat er meer mensen gedupeerd zijn door Omega Beheer.
Daarom wil ik een oproep doen aan iedereen die dit forum leest.
Ben jij of ken jij iemand die bij Omega Beheer zit en heeft net als ik de zelfde klachten zou je mij dan een mail willen sturen met jouwn verhaal naar walter.reupkes@gmail.com.
Wie weet kunnen we met z'n allen Omega Beheer aan pakken want hoe ze te werk gaan is gewoon van de zotten.

Hopelijk zijn er mensen die net als ik het aan durven hun mond open te trekken en hun recht willen halen want geloof me zolang we er niets tegen doen zullen er steeds meer mensen gedupeerd raken en Omega Beheer zal steeds meer slachtoffers meken.
Ik wil dat deze manier van werken defenitief ophoud geen wonder dat er mensen zijn die zelfmoord willen plegen zij kunnen niks doen tegen deze organisatie.

An
#2 Bericht afdrukken
Geplaatst op 08-03-2010

Moderator

Datum van aanmelding: 30.01.08

Hoi DJ Welkom hier!

En zo komen er steeds meer nare ervaringen van mensen die onder vrijwillig bewind zitten.
Helaas heb ik zelf geen ervaringen met vrijwillige bewindvoering, maar ik hoop dat je snel gehoor vindt hier van lotgenoten.

tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10731;95/st/20110701/e/schuldenvrij/k/4fe5/event.png

ScorpiO
#3 Bericht afdrukken
Geplaatst op 08-03-2010

Datum van aanmelding: 06.03.10

Ik heb ook vrijwillige Bewindvoering (niet bij Omega) maar eerst bij mozaïek en het verhaal komt overeen met dat van mij.
4000 eurootjes extra schuld gratis erbij.
Helemaal GRATIS! Toch lief van ze toch?
Terwijl ik never nooit geen achterstand heb gehad op die 22 jaar dat ik hier woon.
Dreams are you're wishes... So dare to dream... they just may come true!

DJ
#4 Bericht afdrukken
Geplaatst op 16-03-2010

Datum van aanmelding: 03.03.10

Beste Mensen,

Ik ben dringend op zoek naar mensen die net als ik gedupeerd zijn door Stichting Omega Beheer.
Er zijn duidelijke bewijzen dat er een vies spelletje wordt gespeeld.
Ik heb al twee mensen die zich hebben aangemeld en met mij deze Stichting gaan aan pakken.
Doe aub uw mand open en durf te praten schaamt u zich niet en laten we met z'n allen Omega Beheer aan pakken.
Het is van de zotte dat je zo'n hoge schuld hebt terwijl die er niet eens is.
De bewijzen heb ik gekregen toen ik de deur waarder ging bellen en er helemaal niks open stond en er alleen maar loze rekeningen bij omega beheer staan terwijl je geen schuld hebt staan.
Dus ik hoop zo erg dat jullie met on mee willen doen want deze criminelen moeten aangepakt worden.

Groetjes en succes wie weet hoor ik gouw wat van jullie.

Mail me maar op walter.reupkes@gmail.com

Spring naar forum:
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Klik hier om u aan te melden.

Wachtwoord vergeten?
Vraag hier om een nieuw wachtwoord.
Shoutbox
U dient in te loggen om een bericht te plaatsen.

09-09-2010
Finland ?

02-09-2010
finland lees ik hier ergens...moet ik lachen nu Hmm

01-09-2010
Whahahah over wie heeft ray het???

01-09-2010
@ lambert: Thnx voor het compliment.

01-09-2010
Binnen 24 uur 5 nieuwe leden! Bedankt Mozaïek gedupeerden.....

31-08-2010
sorry, s vergeten damn! Angry

31-08-2010
goed bezig jij creuger Wink

31-08-2010
www.mozaiekgedupe.
..
is de nieuwe website voor mensen die klachten hebben over Mozaiek Bewindvoeringen!

28-08-2010
Als je denkt dat wij bewindvoerders zijn dan kan ik je direct uit de droom helpen..

28-08-2010
Msschien kun je eens wat ophelderen.. want het is nog al war taal.. Ik denk dat je heel iemand anders voor je hebt ofzo ben benieuwd

Verwerkingstijd: 0.11 seconden 521,026 unieke bezoeken