09 September 2010 11:30
Navigatie
Gebruikers Online
· Gasten online: 2

· Leden online: 0

· Totaal aantal leden: 517
· Nieuwste lid: amanda1234
Onze linkpartners zijn:
Vraag en aanbod

Het vincentius

Stichting Leergeld

Stichting Financiële Belangen

Statistieken
Onderwerp bekijken
bewindvoerders.net :: Bewindvoeringen :: De bewindvoerder
 Onderwerp afdrukken
kan dit zomaar???
mamakaikecilaa
#1 Bericht afdrukken
Geplaatst op 01-12-2009

Datum van aanmelding: 30.11.09

hallo,

ik heb een jaar zonder inkomen gezeten vanaf midden 2008
en vanaf april 2009 sta ik onder bewindvoering IDG Zeeland
vanaf juli 2009 krijg ik wajong uitkering met een jaar terug werkende
kracht mogen hun dan vanaf juli 2008 tot april 2009 mijn inkomen inhouden zonder een precentage af te geven aan mij als schade dat ik zolang zonder inkomen heb gezeten??

en ik had vanaf midden 2009 gas en stroom om mijn naam staan
en soms konden ze het wel van mijn rekening afhouden en soms niet..
ivb zonder inkomen maar vanaf juli heb ik inkomen en sinds september hebben ze mijn JAAR terugwerkende kracht mijn geld binnen gekregen 14,000euro....en midden oktbober kreeg ik een brief binnen dat het af werd gesloten per 1 dec 2009 had ik gebeld naar de IDG en hun zeiden ik ga werk van maken dus ik belde zelf ook nog eens naar de leveracier... en hun zeiden als je voor morgen 350 euro overmaakt kunnen we over de rest regelening treffen en dan moet de IDG met ons kontakt opnemen en dat had ik weer terug gekoppeld naar de "IDG SOCIAAL ADVIES" en ze zeiden we maken het in orde we zorgen ervoor dat hetniet afgesloten wordt....2 weken later kreg ik een brief binnen begin nov van andere leverancier zoeken wandt wij leveren niet meer ikke naar de IDG gebeld en door gegeven dat IK een andere everancier zoek en ze zeiden nee dat doen wij wel voor u wij regelen het wel toen zei ik jah dat zouden jullie ook doen om de afsluiting te voor komen...
wij regelen het voor je ok toen zeiden ze we laten je weten of het is gelukt of niet....3 weken later had ik nog niks vernomen belde ik zelf op vrijdag om te vrage hoe het zat.zeiden ze nee je huis staat niet p jou naam dus kun je het ook niet op jou naam zetten moet jou partner doen...ik zo gaat niet wij doen fifty fifty wandt mijn parnter heeft ook maar een WAO zei die vrouw is goed ik ga er werk van maken....dinsdag belde ik weer om te vragen hoe het zat zegt ze het is me helemaal ontschoten.. sorry ik ga er nu een SPOEDJE van maken...ik zo had ik net zo goed zelf kennen bellen was het geregeld geweest. dus afgelopen vrijdag belde ik weer van is hetal rond en hoelang duurt het voor ik weer stroom en gas heb....jah zegt ze ik zal na de middag naarde afdeling bellen om te vragen hoe of wat en en ik bel jou einde van de middag terug....oke is goed zei ik.....hele dag gewacht en maar niks gehoord dus maandag belde ik weer kreeg ik de receptioniste aan de lijn die wou mijn niet door verbinden wandt het was GEEN SPREEK UUR ik zo het is DRINGEND morgen wordt het hier afgesloten om jullie naltigheid van werk wnadt sinds dat jullie mijn 14,000euro hebben hebben jullie 1200euro afgehouden bewindvoerderskosten 2x 100 euro voor een deurwaarde maar geen CZ of stroom en gas...jah zegt ze als je zo gaat beginnen hang ik op ik waar slaat dat op jullie moeten werk goed verichten en hebben jullie niet gedaan....in ene X TUUT TUUT TUUT OPGEHANGEN! gaat dat zomaar???dus vanochtend nu ik nog kan bellen en inetten voor het afgesloten wordt!!!! ik weer bellen naar hun om 1000 euro om zo'n stroomkast te huren bij BOELS om zonder stroom te zitte met mijn kleine! zeggen ze NEE DAT gAAT ZOMAAR NIET ik zo ow mij zonder gas en stroom laten zitten dat gaat wel zomaar! jah zegt ze we doen hard ons best! ik zo maar niet genoeg....anders werdt niet afgesloten en werden mijn rekeningen betaald....heb ik gezegt is goed jij wilt mijn geld geen 1000 euro geven....om stroom te hebben hier in huis om jullie nalatigheid...is goed dan kun je binnen kort een brief van mijjn advocaat verwachten en die heeft nu een FAX gestuurd... wat kan ik nog meer doen?? wandt ik wil een andere bewindvoerder en mijn bewindvoerders kosten dat GELD wil ik terug vanaf april schrijven ze per maans 89,25 van mijn rekening af en in september 428,40 en 714,- bewindvoerderskosten... is dat normaal zoveel?? en gaat dat allemaal maar zo mar mijn cz is niet betaald en de leverancier....

HELP ME zijn er nog meer mensen met NEGATIEVE EVARING MET
"IDG SOCIAAL ADVIES" hoor ik dat graag wandt ik wil een zaak aan spannen tegen hun om hun nalatig heid...

VRIENDELIJKE GROETEN

Nemesis
#2 Bericht afdrukken
Geplaatst op 01-12-2009

Moderator

Datum van aanmelding: 10.11.07

Ik zou vragen of Martin hier eens naar wilt kijken.

Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn/haar rug naar de toekomst

www.bewindvoerders.net
mikey
#3 Bericht afdrukken
Geplaatst op 31-01-2010

Datum van aanmelding: 31.01.10

hallo mamakaikecilaa

ik wil op jou bericht reageren,.ik heb ook een probleem gehad met IDG ,. mijn verhaal is dat ik geld terug moet krijgen van IDG,het was 550,-euro dat verkeerd werd gestort op een verkeerde bankrekening nummer (het was een oude rekening nummer van mijn vriendin ze heeft het meer dan zoveel jaren niet meer gebruikt, mijn vriendin die momenteel in de schuldsanering zit) heel gedoe met IDG gesproken en ik heb boos aan de telefoon gezetten ze duidelijk gezegd dat het geld niet van hun was maar van mij en ze vriendelijk verzocht om het terug te storten,.krijg mijn vriendin een brief dat ze uit de schuld sanering wordt gezet, "alleen omdat ik boos was" en ik word beschuldigd als iemand die IDG onbeschoft heeft behandeld,. ik heb IDG terug gebeld en gemaild voor uitleg maar ik word niet gehoord of ze mailen niet terug,.dat vind ik nou onbeschoft voor een dienstverlening bedrijf,.

Vriendelijk groet

kingsandqueens2009@live.nl

Voor iemand die het wel goed weet ,. mogen zulke bedrijven kinder bijslag inhouden omdat je in de schuld sanering zit.

Nemesis
#4 Bericht afdrukken
Geplaatst op 01-02-2010

Moderator

Ik zie dat Martin nog niet gereageerd heeft op dit bericht misschien al wel via email dat weet ik niet.. Ik ga er weer een notitie van maken in ieder geval.

mikey kinderbijslag mogen ze niet gebruiken/achterhouden. Tenzij dit besproken is met de client. Omdat er anders achterstanden kunnen komen in de rekeningen.. En het kan ook zijn dat ze met dat geld een buffer op willen bouwen ( pot onvoorzien ) dus het zou een reden kunnen hebben.
Maar normaal gesproken mogen ze kinderbij en toeslag niet inzetten of achterhouden.

www.bewindvoerders.net
Martin
#5 Bericht afdrukken
Geplaatst op 02-02-2010
Beheerder

Datum van aanmelding: 05.11.07

Ik zou dit kunnen bespreken met het IDG, maar dan heb ik wel namen en rugnummers nodig.
Graag details via PB of via mail

l4uwrah
#6 Bericht afdrukken
Geplaatst op 17-02-2010

Datum van aanmelding: 15.12.09

Hallo,

Ik heb ook veel problemen met IDG sociaal advies.
Het is 1 grote rommel daar. Ze geven mij nooit duidelijkheid en bellen nooit terug of reageren niet op mijn e-mail.

Ik woonde voorheen nog samen met mijn ex-vriend en een babytje. Mijn ex vriend en ik zijn uit elkaar maar ik heb de kleine dag en nacht.
Nu krijg ik nog steeds maar 50 euro leefgeld ondanks dat ik nu een alleenstaande moeder ben.
Mijn zoontje heeft elke week een pak luiers nodig: 10 euro, 7 fruithapjes & 7 groentehapjes: 14 euro en 1 blik voeding: 15 euro.
Dit is onderhand al 40 euro, hier kan ik toch nooit van rondkomen.
Hoeveel leefgeld hoor je te krijgen als alleenstaande moeder?

Ook hebben ze de huur deze maand maar voor de helft betaald. Ik heb ze 2 weken geleden gebeld toen zeiden ze dat ze vast 300 euro over zouden storten (de huur is 600 euro inclusief gas, water, licht, internet en tv)
Die 300 euro hebben ze toen helemaal niet overgestort en kreeg ik een boze huurbaas aan de deur! Door nogmaals te bellen hebben ze uiteindelijk in 2 weken 300 euro betaald wat dus maar de helft van de huur is.
Mijn huurbaas is ontzettend boos en wil mij eruit zetten omdat er elke keer gedonder is met de bewindvoering.
Moet de bewindvoering eerst mijn schulden aflossen of eerst de huur betalen?
Dit kan zo toch niet.?

Zo is er nog veel meer gebeurd wat niet meer voor herhaling vatbaar is.
Grote fouten zijn er gemaakt.

Mijn volgende vraag gaat ook over de kinderbijslag.
Als ik het er niet mee eens ben dat ze de kinderbijslag inhouden, mogen ze het dan alsnog doen.?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet

Semke1981
#7 Bericht afdrukken
Geplaatst op 17-02-2010

Datum van aanmelding: 11.02.08

Hoi Laura,

50 euro zou haalbaar moeten zijn.. Ik heb 60 euro met 4 personen. De jongste is geboren tijdens de WSNP, ook ik had dus luiers, voeding, potjes.. Potjes kun je zelf goedkoper maken door de kleine mee te laten eten met de pot. Staafmixer en malen die hap. Zo kan het ook met fruit. Fruit en groentehapjes bij het kruidvat kosten overigens geen 1 euro per potje.
Luiers hoeven trouwens ook geen 10 euro te kosten! Bumblies van de jumbo, plus of jan linders kosten 7,49.

Kinderbijslag mogen ze gebruiken als anders je rekeningen niet betaald kunnen worden.
De rest zullen Nemesis, An en/of Martin wel op reageren, maar op dat van het eten van je kindje wilde ik zelf even reageren.

Succes
WSNP 27-09-2007 Eindelijk....

tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10300;7/st/20100927/e/Einde+WSNP%21%21%21%21/dt/6/k/ddee/event.png

www.geestelijkgeweld.nl
Nemesis
#8 Bericht afdrukken
Geplaatst op 17-02-2010

Moderator

Voor klachten over IDG kun je je richten aan Martin@stichtingfb.nl

Hij zal dan je verhaal nodig hebben om verder contact op te nemen met IDG zelf en vragen hoe het zit.

www.bewindvoerders.net
Spring naar forum:
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Klik hier om u aan te melden.

Wachtwoord vergeten?
Vraag hier om een nieuw wachtwoord.
Shoutbox
U dient in te loggen om een bericht te plaatsen.

09-09-2010
Finland ?

02-09-2010
finland lees ik hier ergens...moet ik lachen nu Hmm

01-09-2010
Whahahah over wie heeft ray het???

01-09-2010
@ lambert: Thnx voor het compliment.

01-09-2010
Binnen 24 uur 5 nieuwe leden! Bedankt Mozaïek gedupeerden.....

31-08-2010
sorry, s vergeten damn! Angry

31-08-2010
goed bezig jij creuger Wink

31-08-2010
www.mozaiekgedupe.
..
is de nieuwe website voor mensen die klachten hebben over Mozaiek Bewindvoeringen!

28-08-2010
Als je denkt dat wij bewindvoerders zijn dan kan ik je direct uit de droom helpen..

28-08-2010
Msschien kun je eens wat ophelderen.. want het is nog al war taal.. Ik denk dat je heel iemand anders voor je hebt ofzo ben benieuwd

Verwerkingstijd: 0.17 seconden 521,023 unieke bezoeken