Ik krijg veel aanbiedingen van mensen die spullen hebben die ze gratis weg willen doen aan mensen die in het WSNP zitten.
Pas kon ik nog een tv ophalen van een half jaar oud, gratis en voor niets.
Ik zet dit in de fora: "gratis af te halen" maar merk steeds meer dat mensen die niet veel geld willen uitgeven zich voor gaan doen als sanieten en zo aan items komen die niet voor hen bestemd zijn.
Nu wil ik dit gaan afschermen, we weten allemaal wel globaal de weg die we bewandelen binnen het WSNP.
Hoe kan ik dit nu afdekken, Als ik een verzoek doe om de uitspraak van de rechter mee te nemen bij het afhalen van de spullen, gaat men daar mischien ook misbruik van maken.
Toch lijkt me dat de meest betrouwbare systeem.
Graag hoor ik jullie mening hierover.
Ik denk dat het bijna niet te voorkomen is dat er misbruik van gemaakt wordt.
Er wordt zelfs helaas misbruik gemaakt van de voedselbanken :(
Ik persoonlijk schaam me totaal niet voor de WSNP, maar het zou zelfs mij te ver gaan om met de uitspraak van de rechter te gaan moeten wapperen om iets te mogen krijgen.
Hee oud topic, maar wil er toch ff op reageren.
Ik denk ook dat het moeilijk is om te controleren. Je vonnis meenemen is inderdaad een optie, maar is misschien voor sommigen ook wat moeilijk. Controleren aan de hand van even een kort telefoontje? Maar ja, ook dat kun je faken.. Ik weet het echt niet.. Sorry...
Vind dit wel een heel mooi topic. Was al gelijk aan het denken wat ik nog aan spulletjes in de schuur heb liggen waar ik iemand een plezier mee kan doen.
Mag je trouwens wel spulletjes zo weg doen als je er anders misschien geld voor zou kunnen krijgen (als je in de WSNP zit)? Hele gekke vraag misschien...
WSNP 27-09-2007 Eindelijk....
Dat is niet zo'n gekke vraag.. Maar officieel moet je het dan verkopen en dat geld weg storten.
Je kan je plannen wel melden aan de bewindvoerder.. meestal doen ze niet zo heel moeilijk daarover .. het gaat om euro werk denk ik zo ?
Maar ja beter vragen dan later op je gezicht gaan toch ?
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn/haar rug naar de toekomst